19.11.10

Si Me Amas...

No me  sigas,  busques, espíes, regañes, controles, discutas...
No me digas como debo vestir, pensar, hablar...
No me digas con quien me puedo relacionar o mejor, que no me relacione...
No me digas que lo haces por que me quieres.... Por que te preocupas por mi.....
No me insultes, grites,empujes....
No me calles mi ansias de vivir, de sentir.... de quererme a mi misma....


...................


Maite Banaizu..
Ez jarraitxu, topau, espiau, agikarau, kontrolau, disputau...
Ez esan zela jantzibinazen, pentzau, hitzegin..
Ez esan zeñekin euki neiken harremanak ero hobeto esanda, ezin doten euki..
Ez esan maite nauzulako itxen dozula…
Nigaitxik arduratzen zarelako..
Ez zirikatu, oihu, bultzau..
Ez ixildu nire bizitzeko goguak, sentitzeko.. ni maitatzeko gogua..

                                                    Ámame, cobarde




Si M'estimes...No em persegueixis, no em cerquis, no m'espiïs, no em controlis, no em discuteixis...
No em diguis com haig de vestir, pensar, parlar...
No em diguis amb qui puc relacionar-me, o millor, amb qui no m'hi relacioni...
No em diguis que el fas per el meu bé perque m'estimes...perque pateixes per mi...
No m'insultis, cridis, no m'empenyis...
No callis les meves ansies de viure, de sentir... d'estimar-me a jo mateixa...




......................




If You Love Me...
Don't chase me,  don't spy me, don't look for me, don't control me...
Don't tell me how I have to dress, how think, how to speak...
Don't tell me whom I have to relate or not to do it...
Don't tell me that you make it for me, "becouse you love me", "becouse you suffer for me"...
Don't shout me, don't beat me...
Don't made that I stop to love myself...

No hay comentarios:

Publicar un comentario